пʼятниця, 16 квітня 2021 р.

Уроки 16.04

 

Ранкова зустріч



1 Привітання  та побажання

Привітайся та побажай рідним та однокласникам приємностей особисто чи онлайн.

2. Фенологічні спостереження за природою

Виглянь у вікно чи вийди на вулицю та оціни стан неба, опади, напрям вітру, температуру повітря, весняні зміни в довкіллі

3 Виконай вправу «Календар»

Назви сьогоднішню дату, день тижня, місяць , рік, пору року.

Згадай, тему місяця , та поміркуй від чого залежать зміни погоди

4 Щоденні новини


 16 квітня святкують :

Всесвітній день голосу, Всесвітній день боротьби з дитячим рабством.

У народі 16 квітня називали не інакше, як частування водяного, Микитин день, водопілля, Микита-криголам, Агафія Криголам. Іноді водопілля називають Переплуття, Днем Водяного, іменинами Водяного або Микитою Водопіллям, в цей день наші пращури шанували пробудження від зимової сплячки Водяного, русалок та всієї водної живності.

5 Виконай ранкову зарядку

Зарядка

Фізична культура

Тема: Теоретичні знання. Правила і методика загартування. Стрибки (імітація): у висоту з прямого розбігу (3—5 кро­ків) поштовхом однією ногою з приземлен­ням на дві ноги (висота планки або резинки 30—40 см).ЗРВ. Дихальні вправи. Ходьба.

І Організаційний момент

Зручний спортивний одяг та взуття

 Правила безпеки під час дистанційного навчааня

ІІ Опрацювання навчально матеріалу. 

1.ТБ на уроказ фізкультури

2. Відеоурок

3. Виконай ЗРВ

Зарядка

Стрибкові вправи

За бажанням - виконай фотозвіт виконання вправ та поділися з однокласниками

Математика

Тема : Позатабличне множення і ділення. Множення чисел виду 24*3,240*3,242*3

І Організаційний момент

Готуємо картку, підручник, звичайний зошит, ручки

ІІ Опрацювання навчально матеріалу. 

Відеоурок

ІІІ Домашнє завдання

Виконай онлайн – тести з теми

Тести

Читання

Тема: Урок  позакласного читання  №14 Усвідомлений вибір дитячої книжки

Твори Ірен Роздобудько

І Організаційний момент

Готуємо картку, підручник, звичайний зошит, ручки

ІІ Опрацювання навчально матеріалу. 

Відеоурок

ІІІ Домашнє завдання

Читати виразно за хрестоматією с.162-169

Виконати творче завдання за вибором:

1 Перекажи вподобаний текст від 1 особи

2 Склади 4 запитання до вподобаного тексту

Українська мова

Тема: Розвиток зв’язного мовлення № 14. Формування уявлення про художній і науково-популярний тексти. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла»

І Організаційний момент

Готуємо друкований зошит «Малюю словом», ручки, чернетку.

ІІ Опрацювання навчально матеріалу. 

Відеоурок

Руханка

Самостійно створи твір – опис художнього стилю про весну «Весна прийшла», використовуючи словосполучення «Словникова скарбниця»

ІІІ Домашнє завдання

Відредагуй створений твір – опис художнього стилю про весну та запиши, намалюй ілюстрацію

 

САМОПІДГОТОВКА



Українська мова

1 Згадай , що таке текст і як його оформлюємо на письмі

2. Прочитай і відредагуй створений твір – опис художнього стилю про весну та запиши в друкований зошит с.49

3 Ще раз перевір написаний текст

4 Намалюй ілюстрацію до твору

5 Прикріпи фотозвіт в «Нові знання»

Математика

1.     Переглянь ще раз відеопояснення з теми

 Множення суми на число

2.     Перейди за посиланням та виконай завдання

Тести

3.     При потребі – детальн розписуй числові вирази, а потім обирай потрібний результат

Читання

1.   Прочитай виразно та правильно твори за хрестоматією с.162-169



2.   Поміркуй, як ти зрозумів прочитаний матеріал :

Автор:

Назва:

Головні герої:

Про що розповідається в тексті

3Вебери і виконай творче завдання за вибором:

А) Перекажи вподобаний текст від 1 особи

Б) Склади 4 запитання до вподобаного тексту

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Пошук по блогу

17.05

                                          17 ТРАВНЯ                    ТЕМА ТИЖНІ:         " ВСЕ З УСІМ  ПОВ'ЯЗАНО"       1.Ви...