четвер, 15 квітня 2021 р.

Уроки 15.04.

 Ранкова зустріч

1.    Скачай презентацію «Ранкова зустріч» та виконай завдання за слайдами.

Презентація

2.    Перейди за посиланням та виконай ранкову зарядку

Зарядка

Математика

Тема: Позатабличне множення і ділення. Множення суми на число. Складені задачі.

І Організаційний момент

Готуємо картку, підручник, звичайний зошит, ручки

ІІ Актуалізація опорних знань

1 Усний рахунок (Перейти за посиланням і виконати)

1."Математичні перегони"

2.   Математичний диктант   - запиши  лише відповіді:

 1 доданок 460, 2 доданок – 130, сума –

Зменшуване 900, від’ємник – 130, різниця –

Знайти добуток чисел: 13 та 4 –

Знайти частку чисел : 720 та 9 –

240 збільшити на 120  буде –

Знайти добуток  чисел : 20 та 9 -

3.    Обчисли числові вирази , вказуй проміжний результат :

 (34-29) ●7=           (12-8) ●6=                            (2+7) ●5=

(3+6) ●9=               (62-58) ●4=                ( 9+8) ●3=        

ІІІ Опрацювання навчально матеріалу. 

1 Перейди за посиланням та згадай правило множення суми на число.

https://www.youtube.com/watch?v=zicGeae7E5g

2  Прочитай і вивчи правило п.с.107 № 463

3 Виконуй № 465 зручним способом

Руханка

4.Розв'яжи рівняння

х:20=40        650 - а=32

5 Розв’яжи  задачу № 467

Розглянь задачу 466 і за зразком  та короткою умовою обчисли зручним способом дану задачу.

 Круги – 25 учн по 3 шт

Квадрати – 25 учн по 4 шт

Трикутники - 25 учн по 5 шт

  Дом.завдання : 

1.   Виконану картку прикрипити в «Нові знання»

2.   Виконати множення в «Міксіках» ( стандарт)

1в – «Множення 2рівень»

2в - 1в – «Множення 3рівень»

 

Я ДОСЛІДЖУ СВІТ

Тема Повторне використання матеріалів і речей у побуті.

І Організаційний момент

Готуємо підручник, альбом, ручки, олівці

ІІ Актуалізація опорних знань

Скачати презентацію в «Нові знання» та за слайдами пояснити:

-         Що таке природа?

-         Що відноситься до неживої, а що до живої природи?

-         Які дарунки від рослин, тварин отримують люди?

-         Назвати 5 фактів негативного та позитивного впливу людини на природу.

-         Поміркувати та пояснити природоохоронні знаки.

ІІІ Опрацювання навчального матеріалу.

1.     .Переглянути відео та розповісти про вплив людини про природу.

"Вплив людини на природу"

2.    Поміркувати, що кожен з нас може зробити для збереження природи.

3.     Згадати і розповісти про правила переробки та сортування сміття, висловити припущення щодо «другого життя» речей.

4.     Робота за підручником с.120 – 121

Прочитати і дати відповіді на питання.

 Домашнє завдання

Творча робота за вибором:

1.     Написати лист людини від імені матінки Природи

2.     Виготовити поробку із вторсир’я.

3 Поділитися фото роботи 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Тема: Театральне                 мистецтво;     художник-постановник,                             художник-декоратор;художник-костюмер, гример. Бутафорія СМ: фотографії бутафорії          ХТД: виготовлення             предмета        бутафорії,для  однієї  з  вистав: «Котигорошко»,«Попелюшка»,          «Білосніжка»,            «Аладдін»,«Царівна-жаба»  або інші (матеріали на вибір)       

І Організаційний момент

Готуємо альбом, фарби чи олівці, кольоровий папір, ножиці , клей, тканину.

ІІ Актуалізація опорних знань

1.     Поміркувати і згадати:

-          Які є види театрів? Які театральні професії ви знаєте?

-          Хто виготовляє декорації , костюми та бутафорію?

2 Переглянути відео за посиланням:

Види лялькових театрів

Види лялькових театрів

Руханка

ІІІ Основна частина

1 Скачати презентацію з платформи «Нові знання» , переглянути різновиди ляльок та створити власну за вибором.

Руханка

2.  Згадати ТБ при роботі з ножицями

3.Поділитися фото творчої роботи з однокласниками.

ДИЗАЙН  І  ТЕХНОЛОГІЇ

Тема: Елементи графічної грамоти. Лінії. Правила розмічання ліній на папері і картоні. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою «Орігамі». Практична робота №   : виготовлення листівки в техниці оригамі за зразком «Курчатко із сюрпризом»

І Організаційний момент

Готуємо альбом – посібник, кольоровий папір, ножиці , клей.

ІІ Актуалізація опорних знань

1.     Поміркувати і згадати:

-          Які весняні свята ви знаєте?

-          Що вам відомо про Великдень? Які символи цього свята?

2 Переглянути відео про Великдень:

https://www.youtube.com/watch?v=SC3wW3WN7tw

2 Основна частина.

1 Розглянути і прочитати інструкцію послідовності виконання вибору в альбомі – посібнику с.74

2 . Згадати ТБ при роботі з ножицями

Руханка

3 Переглянути відео виконання орігамі

"Курчатко з сюрпризом"

4.Поділитися фото творчої роботи з однокласниками.

Самопідготовка

Я досліджує світ.

1.     Прочитай п.с.120-121 та дай відповіді на запитання

2.     Подивись відео Друге життя речей

3.     Переглянь ще раз презентацію до уроку та за запропонованим зразком чи власним задумом створи творчу роботу із вторсировини.

Математика

1.Використавши свій логін та пароль зайди на «Міксікі», вибери розділ «Тренування» та тему «Множення»                   ( стандарт)

"Міксікі"

2 Почни тренування, обравши свій рівень складності:

1варіант – рівень 2

2 варіант – рівень 3

3 За бажанням виконай декілька разів, щоб покращити результат.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Пошук по блогу

03 05

                                                                                                           3 ТРАВНЯ                    ТЕМА ...