7 ЖОВТНЯ
1.Виконати фізхвилинку . та йогу для дітей
Ранкова зарядка Ранкова руханка Добрий ранок Сп.руханка Школа
2.Виконати спостереження за погодою
3Виконати вправу за вибором
"Ранкове вітання" "Ранкова зустріч .Осінь"
"Ранкова зустріч" "Ранкове колесо" "Передбачення" "Ранковий круг думок"3Виконати вправу за вибором
"Ранкове вітання" "Ранкова зустріч .Осінь"
"Ранкова зустріч" "Ранкове колесо" "Передбачення" "Ранковий круг думок"
4.Відео та матеріали : Свята сьогодні "
4 жовтня -" День захисту тварин"
5 жовтня - "День вчителя"
6 жовтня - "День лікаря",
7 жовтня-Всесвітній день бавовни
8 жовтня - "День юриста"
9 жовтня - "Всесвітній день зору", "Про очі і окуляри", "Всесвітній день пошти"
10 жовтня - "Всесвітній день яйця"
Додаткові матеріали "Смачні музеї світу"
ЛІТЕРЕАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема.Зіставлення теми й головної думки усного повідомлення з власним досвідом. Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка).
Скачати матеріали з платформи "Мрія" або працювати за відеопрезентацією. виконати завдання "Швидкочитання"
Читай правильно "Словникова робота"
Прослухайте текст "Заяче сало"
Виконати інтерактивну вправу "Заяче сало"
Читати виразно та уважно текст за підручником п.с.29-30
Виконати завдання в друкованому зошиті с 16-17 №2-3
Виконати домашнє завдання за вибором:
1в. - п.с. 28-29, читати, дати відповіді на питання, переказувати. 2 в - п.с. 29-30, скласти 5 питань за змістом,
Скачати матеріали з платформи "Мрія" або працювати за відеопрезентацією. виконати завдання "Швидкочитання"
Читай правильно "Словникова робота"
Прослухайте текст "Заяче сало"
Виконати інтерактивну вправу "Заяче сало"
Читати виразно та уважно текст за підручником п.с.29-30
Виконати завдання в друкованому зошиті с 16-17 №2-3
Виконати домашнє завдання за вибором:
1в. - п.с. 28-29, читати, дати відповіді на питання, переказувати. 2 в - п.с. 29-30, скласти 5 питань за змістом,
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема Утворення нових слів за допомогою префіксів і суфіксів. Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. 1Переглянути відеопрезентацію або скачати маеріали з платформи "Мрія" та виконати завдання , відео "Префікси", "Будова слова" ,використавши підручник 23-24
2 Виконати пальчикову гімнастику
УКРАЇНСЬКА МОВА
1Переглянути відеопрезентацію або скачати маеріали з платформи "Мрія" та виконати завдання , відео "Префікси", "Будова слова" ,використавши підручник 23-24
2 Виконати пальчикову гімнастику
3 Виконати інтерактивну вправу за вибором "Визнач суфікси"
"Літак.Префікси" "Тести" "Сортування, префікси"
4. Виконати домашнє завдання в підручнику
1в. - др.з. с 17 "Застосовую знання"
2в. - др.з.с.7-9 "Мої досягнення" №1 - 8
5 Додаткове завдання "Розумники", розділ "Префікси"
3 Виконати інтерактивну вправу за вибором "Визнач суфікси"
"Літак.Префікси" "Тести" "Сортування, префікси"
4. Виконати домашнє завдання в підручнику
1в. - др.з. с 17 "Застосовую знання"
2в. - др.з.с.7-9 "Мої досягнення" №1 - 8
5 Додаткове завдання "Розумники", розділ "Префікси"
Математика
Тема . Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами. Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів. Перевір себе.
1 Скачати презентацію з платформи "Мрія", скориставшись підручником с 44-45, відео "Письмове множення"Виконати Усний рахунок ,2 Виконати гімнастику для очей
3 Виконати завдання , використавши презентацію на платформі "Мрія": обчислити приклади, текстову задачу
4 Виконати інтерактивні вправи за вибором
"Величини.Інтерактивний аркуш." "Перевіл величин"
4. Виконати завдання в підручнику "Математика" 1в - з с. 26.
2в - п с. 45 №232, 233.
5 Додаткове завдання "Розумники"
2 Виконати гімнастику для очей
3 Виконати завдання , використавши презентацію на платформі "Мрія": обчислити приклади, текстову задачу
4 Виконати інтерактивні вправи за вибором
"Величини.Інтерактивний аркуш." "Перевіл величин"
4. Виконати завдання в підручнику "Математика" 1в - з с. 26.
2в - п с. 45 №232, 233.
5 Додаткове завдання "Розумники"
Я досліджую світ
Тема. Уявлення про Всесвіт, Сонячну систему. Небесні тіла: зорі, планети. Сонце — джерело світла і тепла на Землі.
1Переглянути відеопрезентацію ,опрацювати презентацію на платформі "Мрія", прочитай і дай відповіді підручник с.37-38
2 Виконати пальчикову гімнастику
3 Переглянути відео "Сонце", "Сонячна система", "Як наші предки уявляли світ", "Сонце і планети", "Сонце - джерело енергії
1Переглянути відеопрезентацію ,опрацювати презентацію на платформі "Мрія", прочитай і дай відповіді підручник с.37-38
2 Виконати пальчикову гімнастику
3 Переглянути відео "Сонце", "Сонячна система", "Як наші предки уявляли світ", "Сонце і планети", "Сонце - джерело енергії
4 Виконати інтерактивну вправу "Сонце"
5. Виконати завдання в зошиті с 27-28
творче завдання: створити Сонячну систему або макет сузір'я і додати на онлайн - дошку
6 Додаткове завдання "Розумники"
4 Виконати інтерактивну вправу "Сонце"
5. Виконати завдання в зошиті с 27-28
творче завдання: створити Сонячну систему або макет сузір'я і додати на онлайн - дошку
6 Додаткове завдання "Розумники"
Фізична культура
Тема. Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Інструктаж з ТБ. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі лежачи). Елементи акробатики. Рухлива гра «Слухай музику».
1 Переодягнутись у спортивну форму та взуття
2 Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.
3 Правила техніки безпеки в школі
4Комплекс вправ оздоровчої спрямованості Різновиди ходьби ЗРВ без предмета
7 Релаксаційна вправа "Метелик"
САМОПІДГОТОВКА
Фізична культура
Тема. Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Інструктаж з ТБ. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі лежачи). Елементи акробатики. Рухлива гра «Слухай музику».
1 Переодягнутись у спортивну форму та взуття
2 Правила безпеки під час дистанційного навчання на уроці фізичної.
3 Правила техніки безпеки в школі
4Комплекс вправ оздоровчої спрямованості Різновиди ходьби ЗРВ без предмета
7 Релаксаційна вправа "Метелик"
САМОПІДГОТОВКА
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
Немає коментарів:
Дописати коментар