пʼятниця, 30 квітня 2021 р.

Уроки 30.04


 

Ранкова зустріч

1 Привітання  та побажання

Привітайся та побажай рідним та однокласникам приємностей особисто чи онлайн.

2 Виконай вправи «Синоптик», «Календар»

3 Прочитай щоденні новини цього дня.

Міжнародні[

·         Earth flag PD.jpg Всесвітній день мобільності та доступності.

·         ООН ООНМіжнародний день джазу

·         Emblem of the United Nations.svg День зачіски.

Національні[

·         Flag of Ukraine.svg Україна — День прикордонника України

·         В'єтнам В'єтнам — День перемоги

·         Мексика Мексика — День дитини

·         Нідерланди Нідерланди — День королеви

·         Швеція Швеція — День короля

·         Парагвай Парагвай — День вчителя

·         Таїланд Таїланд — День захисту прав споживачів.

·         Грузія Грузія — День збройних сил.

·         Пакистан Пакистан — День мучеників.

·         Іран Іран — Національний день Перської затоки.

·         Франція Франція — Свято Іноземного легіону.

·         США США — День честі. День штату Луїзіана. День вівсяного печива і День родзинок. День притулку для домашніх тварин.

4 Пройди вікторини «Великдень»

3 Виконай ранкову зарядку

Фізична культура

Тема: Теоретичні знання. Правила і методика загартування. Метання малого м'яча у вертикальну ціль на висоті 2 м з відстані до 8 м (хлопці) та до 6 м (дівчата) ЗРВ. Дихальні вправи. Ходьба.

І Організаційний момент

Зручний спортивний одяг та взуття

 Правила безпеки під час дистанційного навчааня

ІІ Опрацювання навчального матеріалу. 

Фізична культура

Тема: Теоретичні знання. Правила і методика загартування. Метання м'яча стоячи боком до напрямку метання.  ЗРВ. Дихальні вправи. Ходьба.

І Організаційний момент

Зручний спортивний одяг та взуття

Техніка безпеки на уроках фізкультури

ІІ Опрацювання навчально матеріалу. 

1.ЗРВ

Техніка метання м’яча

Вправи з м'ячем вдома

ІІІ Вправи на дихання

 За бажанням - виконай фотозвіт виконання вправ та поділися з однокласниками

 Математика

Тема: Способи ділення чисел. Периметр трикутника.

І Організаційний момент

Готуємо: друкований зошит, підручник, звичайний зошит, ручки,

 ІІ Опрацювання навчально матеріалу. 

Скачати документз платформи «Нові знання» та виконати завдання за послідовно

1 Усний рахунок «Перший 1 000 000»

Перейти за посиланням та отримай перемогу у грі : (скріншот не надавати)

https://learningapps.org/view1282371

2 Виконати усно завдання в підручнику :

П.с.121    №532, 533

3 Виконати гімнастику для очей :

https://www.youtube.com/watch?v=WWoEYsJRVH8

4 Виконати завдання в друкованому зошиті:

Др.з. с. 49    №167,169, 170

До уваги: задача на 3 дії, план розв’язання:

1.     Знайти спільну вартість ляльки і м’яча

2.     Знайти ціну машинки

3.     Знайти вартість ляльки+м’яча+машинки.

5 Виконати руханку :

https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4

6 Виконати завдання в друкованому зошиті:

Др.з. с. 50    №171

Др.з. с. 5    №175

7 Пограй і розв’яжи завдання на логіку:

https://logiclike.com/2.0/uk/cabinet/course/logic

8 Переглянь відео про периметр трикутника

ІІІ Домашнє завдання

Відправити фотозвіт  с. 49 у «Нові  знання» сторінок друкованого зошита повторити алгоритми ділення і множення

Читання

Тема: Урок  позакласного читання  №15 Усвідомлений вибір дитячої книжки

Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба»

І Організаційний момент

Готуємо: хрестоматія

ІІ Опрацювання навчально матеріалу. 

1Скачати презентацію з платформи «Нові знання» та виконати завдання за послідовно за слайдами

2.Не забувати переходити за посиланнями та виконувати руханки.

Презентація

2 Виконати завдання до твору

друкованому зошиті с. 75-76

3 Перейди за посиланням та перевір свої знання, виконавши тести

Тести

ІІІ Домашнє завдання

Читати виразно за підручником с.143 – 145, стисло переказувати

Українська мова

Тема: Повторення і закріплення знань про текст

І Організаційний момент

Готуємо друкований зошит « Застосовую знання», підручник, зв.зошит, ручки.

ІІ Опрацювання навчально матеріалу. 

Скачати документ  з платформи «Нові знання» та виконати завдання за послідовно

1 Повтори правила за підручником с. 139 - 154

-         Що таке текст?

-         Яка будова тексту?

-         Що таке тема тексту? Мета?

-         Що називають планом тексту?

-         Які є види тексту?

-         Що таке текст – есе?

-         Що відноситься до ділового стилю?

Перевір знання за правилами з презентації.

2 Онлайн - вправи

Перейти за посиланням та отримай перемогу у грі : (скріншот не надавати)

А) Віднови деформований текст:

https://learningapps.org/view10654059

Б) Визнач тип тексту:

https://learningapps.org/2514436

3 Виконати гімнастику для очей :

https://www.youtube.com/watch?v=WWoEYsJRVH8

4 Виконати завдання в підручнику :

П.с.156 – 157, вправи    №7, 8,9,10

Згадай, що головні члени речення – це підмет та присудок.

5 Відпочинь, виконай руханку:

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

4 Виконати завдання в підручнику :

П.с.157 впр 11

Згадай, що спонукальне речення спонукає до дії та висловлює прохання чи наказ. Часто в ньому є звертання.

5. Виконати завдання в друкованому зошиті:

Др.з. с. 72 – 79

(Перевір, щоб в тебе були виконанні всі завдання, якщо недороблено – виконай ці завдання)

ІІІ Домашнє завдання

Повторити правила з теми, др.зошит с.72 – 79

Фотозвіт сторінок друкованого зошита прикріплюємо в «Нові знання»

САМОПІДГОТОВКА

Українська мова

Готуємо друкований зошит  « Застосовую знання», підручник, чернетку, ручки.

1.     Відкрий підручник та повтори правила з теми.

2.     Прочитай уважно завдання в друкованому зошиті с.72-78, знайди недоробленні завдання та виконай їх

3.     Записи роби охайно, каліграфічно та розбірливо.

4.     Перевір свою роботу:

-         прочитай ще раз завдання, переглянь чи все ти виконав;

-         перевір правильність написання слів:

-         перевір розділові знаки.

Математика

Готуємо: ґаджет, друкований зошит,  ручки, чернетка.

1.     Відкрий підручник та повтори сьогоднішнє правило.

2.     Прочитай уважно завдання в друкованому зошиті с 49,

при потребі – розписуй і обчислюй числові вирази в чернетці.

3.     Зроби фото кінцевого результату та прикріпи у «Нові знання»

Читання

1.   Прочитай виразно та правильно твір за хрестоматією с.113 - 118

2.   Поміркуй, як ти зрозумів прочитаний матеріал :

Автор:

Назва:

Головні герої:

Про що розповідається в тексті

3Потренуйся читати швидко і виразно , пройди тести.

4 При потебі – перечитай його ще раз.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Пошук по блогу

13.05

                                                       13 ТРАВНЯ                    ТЕМА ТИЖНІ:         " ВСЕ З УСІМ  ПОВ'ЯЗАНО&quo...