15 СІЧНЯ
1.Виконати фізхвилинку . та йогу для дітей
Ранкова зарядка Ранкова руханка Добрий ранок Сп.руханка
2.Виконати спостереження за погодою
Календар свят і незвичайних дат
13.01 - День здійснення мрій, День боротьби зі стресом
14.01 - Всесвітній день логіки
15.01-День народження вікіпедії, день головного убору
16.01-День пам'яті кіборгів, День льодовара
17.01-День дитячих винаходів
4 Виконати вправу за вибором
5 Матеріали місяця
Матеріали з Тема місяця
Дітям про вітаміни
Розвиток критичного мислення. Логічні задачі з сірниками.
Математика
Тема .Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Типові задачі. Додавання виду 360+70, 40+320.Залежність зміни суми від зміни доданка.
1 Переглянути та скачати презентацію на платформі " Нові знання" і виконати завдання2 Виконати Усний рахунок з лего
3 Виконати гімнастику для очей
4 Виконати завдання класної роботи в звичайному зошиті за презентацією
5 Виконати інтерактивну вправу "Задачі"
6 Виконати домашнє завдання за вибором : підручник п.с 136-138
1в - № 588, 589
2в -з.с.57
8 Додати в Нові знання 3 фото : зв.зошита (класна робота та домашня),др.зошит , скрін онлайн - вправи
2 Виконати Усний рахунок з лего
3 Виконати гімнастику для очей
4 Виконати завдання класної роботи в звичайному зошиті за презентацією
5 Виконати інтерактивну вправу "Задачі"
6 Виконати домашнє завдання за вибором : підручник п.с 136-138
1в - № 588, 589
2в -з.с.57
8 Додати в Нові знання 3 фото : зв.зошита (класна робота та домашня),др.зошит , скрін онлайн - вправи
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема. Дослідження побудови і змісту художнього тексту. Найкращий песик на світі. Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». Слово про письменницю. Казкове і реальне у творі. Визначення жанру. Структура твору. Розвиток емоційного інтелекту учнів; рефлексії вражень.
1 Переглянути та скачати презентацію на платформі " Нові знання" і виконати завдання, переглянути відео "Марія Морозенко біографія", прослухати виразне читання творів «Руде цуценятко і різдвяний ангел»
2 Виконати гімнастику для очей
3 Прочитати твір у підручнику п.с.71 - 74 ( частина 3), читати виразно, відповідати на питання за презентацією
4 Потренуватися читати виразно і швидко "Швидкочитання"
5 Виконати завдання в зошиті з.с.32-33
6 Творча робота :переказати частину, яка найбільше сподобалася
7 Додати в Нові знання 2 фото - друкованого зошита
2 Виконати гімнастику для очей
3 Прочитати твір у підручнику п.с.71 - 74 ( частина 3), читати виразно, відповідати на питання за презентацією
4 Потренуватися читати виразно і швидко "Швидкочитання"
5 Виконати завдання в зошиті з.с.32-33
6 Творча робота :переказати частину, яка найбільше сподобалася
7 Додати в Нові знання 2 фото - друкованого зошита
Я досліджую світ
Тема Жива природа. Бактерії 1 Переглянути та скачати презентацію на платформі " Нові знання" і виконати завдання "Жива - нежива природа" 2 Переглянути навчально - пізнавальне відео "3D model Короновіруса", "Бактерії", "Чому треба мити руки?", 2,
2Виконати фізхвилинку .
2Виконати фізхвилинку .
3 Виконати завдання в зошиті с 84-85
4 Виконати інтерактивну вправу за вибором "Бактерії" або “Як захиститися від вірусів”
3 Виконати завдання в зошиті с 84-85
4 Виконати інтерактивну вправу за вибором "Бактерії" або “Як захиститися від вірусів”
5 Додати в Нові знання 3 фото: 2 фото др.зошита та фото інтерактивної вправи.
5 Додати в Нові знання 3 фото: 2 фото др.зошита та фото інтерактивної вправи.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема .Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень. Спостереження за номінативною функцією іменників у мовленні. Розрізнення назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною. Написання розгорнутої відповіді на запитання.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема .Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень. Спостереження за номінативною функцією іменників у мовленні. Розрізнення назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною. Написання розгорнутої відповіді на запитання.
1 Переглянути та скачати презентацію на платформі " Нові знання" і виконати завдання
2 Переглянути навчально - пізнавальне відео "Казка про іменник" 2 Виконати пальчикову гімнастику "
3 Виконати завдання в звичайному зошиті за презентацією
4 Виконати інтерактивну вправу "Іменник: хто? що ?"
1 Переглянути та скачати презентацію на платформі " Нові знання" і виконати завдання
2 Виконати пальчикову гімнастику "
3 Виконати завдання в звичайному зошиті за презентацією
4 Виконати інтерактивну вправу "Іменник: хто? що ?"
5 Виконати домашнє завдання за вибором підручник с .78-79
1в - др.з.с 41
2в -впр 7
6 Прикріпити в Нові знання 3 фото: звичайного та друкованого зошита , скрін онлайн вправу
САМОПІДГОТОВКА
5 Виконати домашнє завдання за вибором підручник с .78-79
1в - др.з.с 41
2в -впр 7
6 Прикріпити в Нові знання 3 фото: звичайного та друкованого зошита , скрін онлайн вправу
САМОПІДГОТОВКА
Немає коментарів:
Дописати коментар