Ранкова
зустріч
1 Привітання та побажання
Привітайся
та побажай рідним та однокласникам приємностей особисто чи онлайн.
2. Фенологічні спостереження
за природою
Виглянь у
вікно чи вийди на вулицю та оціни стан неба, опади, напрям вітру, температуру
повітря, весняні зміни в довкіллі
3 Виконай вправу «Календар»
Назви
сьогоднішню дату, день тижня, місяць , рік, пору року.
Згадай, тему
місяця , та поміркуй від чого залежать зміни погоди
4 Щоденні новини
16 квітня святкують :
Всесвітній день голосу, Всесвітній день боротьби з дитячим рабством.
У народі 16 квітня називали не інакше, як частування водяного, Микитин день, водопілля, Микита-криголам, Агафія Криголам. Іноді водопілля називають Переплуття, Днем Водяного, іменинами Водяного або Микитою Водопіллям, в цей день наші пращури шанували пробудження від зимової сплячки Водяного, русалок та всієї водної живності.
5 Виконай ранкову
зарядку
Фізична
культура
Тема: Теоретичні
знання.
Правила і
методика загартування. Стрибки (імітація): у висоту з прямого розбігу (3—5 кроків)
поштовхом однією ногою з приземленням на дві ноги (висота планки або резинки
30—40 см).ЗРВ. Дихальні вправи. Ходьба.
І Організаційний момент
Зручний
спортивний одяг та взуття
ІІ Опрацювання навчально матеріалу.
2. Відеоурок
3. Виконай ЗРВ
За бажанням - виконай фотозвіт виконання вправ та поділися з однокласниками
Математика
Тема : Позатабличне множення і ділення. Множення чисел виду
24*3,240*3,242*3
І Організаційний момент
Готуємо
картку, підручник, звичайний зошит, ручки
ІІ Опрацювання навчально матеріалу.
ІІІ Домашнє завдання
Виконай онлайн – тести з теми
Читання
Тема: Урок позакласного читання №14 Усвідомлений вибір дитячої книжки
Твори Ірен Роздобудько
І Організаційний момент
Готуємо
картку, підручник, звичайний зошит, ручки
ІІ Опрацювання навчально матеріалу.
ІІІ Домашнє завдання
Читати виразно за хрестоматією с.162-169
Виконати творче завдання за вибором:
1 Перекажи вподобаний текст від 1 особи
2 Склади 4 запитання до вподобаного тексту
Українська
мова
Тема: Розвиток
зв’язного мовлення № 14. Формування уявлення про художній і науково-популярний
тексти. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень.
Тема для спілкування: «Весна прийшла»
І Організаційний момент
Готуємо друкований
зошит «Малюю словом», ручки, чернетку.
ІІ Опрацювання навчально матеріалу.
Самостійно створи твір – опис художнього стилю про весну «Весна прийшла»,
використовуючи словосполучення «Словникова скарбниця»
ІІІ Домашнє завдання
Відредагуй створений твір – опис художнього стилю про весну та запиши,
намалюй ілюстрацію
САМОПІДГОТОВКА
Українська
мова
1 Згадай , що таке текст і як його оформлюємо на письмі
2. Прочитай і відредагуй створений твір – опис художнього стилю про весну та
запиши в друкований зошит с.49
3 Ще раз перевір написаний текст
4 Намалюй ілюстрацію до твору
5 Прикріпи фотозвіт в «Нові знання»
Математика
1. Переглянь ще
раз відеопояснення з теми
2. Перейди за посиланням та виконай завдання
3. При потребі – детальн розписуй числові вирази, а потім обирай потрібний результат
Читання
1. Прочитай
виразно та правильно твори за хрестоматією с.162-169
2. Поміркуй, як
ти зрозумів прочитаний матеріал :
Автор:
Назва:
Головні
герої:
Про що
розповідається в тексті
3Вебери і виконай творче завдання за вибором:
А) Перекажи вподобаний текст від 1 особи
Б) Склади 4 запитання до вподобаного тексту
Немає коментарів:
Дописати коментар